Vzdělávací obory

Marketing a logistika

  • kód a název oboru: 37-42-M/01 Marketing a logistika
  • Jedinečný obor v Moravskoslezském kraji. Absolventi získají znalosti problematiky marketingu, logistiky, peněžnictví, poštovnictví a bankovnictví.
  • počet přijímaných žáků: 30, tj. 1 třída
  • délka studia: 4 roky
  • forma studia: denní
  • způsob ukončení studia: maturitní zkouška
  • poskytované vzdělání: úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • základní podmínky pro přijetí ke studiu: úspěšné ukončení povinné školní docházky, potvrzení lékaře není nutné
  • prezentace oboru:
    Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace Prezentace
  • profilové vyučovací předměty:
    • všeobecné: český jazyk, anglický jazyk, 2. cizí jazyk, matematika, zeměpis, informační technologie
    • odborné: marketing a management, logistika, finančnictví a bankovnictví, ekonomika, účetnictví, obchodní psychologie a komunikace, písemná a elektronická komunikace, fiktivní firma
  • praxe probíhá:
    • ve specializované učebně školy vybavené moderní výpočetní technikou se specializovaným softwarem
    • v zázemí velkých dopravních firem
    • na reálných pracovištích České pošty, s. p.
    • na reálných pracovištích vybraných bank a pojišťoven
  • absolventi:
    • orientují se v reklamních a marketingových nástrojích a online marketingu
    • předpoklady pro samostatné podnikání v marketingových, reklamních a komunikačních agenturách
    • zvládnou technologii práce ve finančních ústavech našeho i cizího trhu a v logistice výrobních firem
    • získají přehled v řídících, ekonomických, účetních, právních a psychologických disciplínách
    • získají komunikační dovednosti v mateřském i v cizích jazycích a znalosti z informačních technologií
    • splňují kvalifikační předpoklady pro práci u České pošty, s. p., na celém území České republiky
    • schopnosti a dovednosti: odpovědnost, důslednost, trpělivost, rychlá orientace, stresová odolnost, aplikace získaných poznatků v praxi, komunikace s okolím
  • možnosti uplatnění po úspěšném ukončení studia:
    • marketingový kreativec
    • finanční, bankovní poradce
    • office & logistic manager
    • přeprava a doprava výrobních, obchodních, zasílatelských a poštovních firem
  • možnosti navazujícího vzdělání:
    • vysoké školy logistického zaměření (Dopravní fakulta J. Pernera Univerzity Pardubice; Dopravní fakulta Žilinské univerzity v Žilině; Vysoká škola logistiky o. p. s., Přerov)
    • vysoké školy marketingového ekonomicko-správního charakteru (Obchodně podnikatelská fakulta Slezské univerzity v Karviné; Ekonomická fakulta VŠB-TU v Ostravě)
    • další vysoké a vyšší odborné školy
  • sipka  dny otevřených dveří
  • sipka  učební plán vzdělávacího oboru PDF
  • sipka  leták vzdělávacího oboru PDF
  • sipka  propagační leták školy PDF